воскресенье, 14 сентября 2014 г.

İmam Mehdi’nin Cuma Günü Ziyaretnamesi


BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

Selam olsun ey Allah’ın yeryüzündeki hücceti,

Selam olsun ey Allah’ın yaratıkları arasındaki gözü,
Selam olsun ey Allah’ın nuru; o nur ki hidayet bulanlar onun vasıtasıyla hidayet bulur ve onun vasıtasıyla müminlerden gam ve keder giderilir.
Selam olsun ey (Allah’tan) korkan ve temizlenmiş olan;
Selam olsun ey Allah’ın nasihat eden velisi,
Selam olsun ey kurtuluş gemisi;
Selam olsun ey hayat kaynağı;
Allah’ın rahmeti senin ve tertemiz ve Tahir Ehl-i Beyt’inin üzerine olsun. Allah’ın rahmeti senin üzerine olsun. Allah sana vaad ettiği yardımı ve imametin zuhurunu yakınlaştırsın,
Selam olsun sana ey Mevlam! Ben sizin hizmetçiniz ve sizi sevenlerdenim; sizin ilkinizin ve sonuncunuzun makamını tanıyanlardanım. Sizin ve Ehl-i Beyt’inizin vasıtasıyla Allah’a yakınlaşıyor ve senin zuhurunu ve hakkın senin elinle zuhurunu bekliyorum,
 Allahtan Muhammed ve Ehl-i Beyt’ine rahmet etmesini ve beni seni bekleyenlerden, sana tabi ve düşmanlarına karşı sana yardımcı olanlardan, sizin huzurunuzda ve sizin dostlarınızdan olarak şahadete ulaşmayı diliyorum.
?Ey Mevlam ey Sahib’uz-Zeman! Allah’ın rahmeti senin ve Ehl-i beyt’inin üzerine olsun.
Bu Cuma günüdür ve senin günündür. Bu günde senin zuhurun ve müminlerin senin elinle kurtuluşu ve kılıcınla kâfirlerin öldürülmesi beklenmektedir.
Ey Mevlam! Ben bu günde senin misafirin ve sana sığınan bir kimseyim ve sen ise ey Mevlam! Kerimlerin evlatlarından olan kerim bir kişisin; misafiri ağırlamak ve ona sığınak vermekle görevlisin. O halde beni misafir olarak ağırla ve bana sığınak ver. Allah’ın rahmeti senin ve tertemiz ve Tahir  Ehl-i Beyt’inin üzerine olsun.
Nereye yönelirse bineğim sana gelirim
   Hangi beldede olursam senin misafirinim.

Комментариев нет:

Отправить комментарий