воскресенье, 14 сентября 2014 г.

Hz. Fatıma-ı Zehra’nın (sa) Ziyareti

Hz. Fatıma-ı Zehra’nın (sa) Ziyareti   


“Selam olsun sana ey imtihan edilmiş; seni yaratan seni imtihan etti ve seni imtihan ettiği şeyde sabırlı buldu. Ben senin –yüce makamını- tasdik ediyorum, babanın ve vasisinin -Allah’ın selamı onların üzerine olsun- getirdiği şeye sabrediyorum. Ben senden diliyorum ki, ben senin –makam ve mevkini- tasdik ettiysem sen de bu tasdikim vesilesiyle beni o ikisine ulaştır ki gönlüm sevinsin ve şahid ol ki ben senin ve senin Ehl-i Beyt’inin -Allah’ın salatı onların hepsinin üzerine olsun- velayetine açıkça itiraf ediyorum.”

Hz. Fatıma-ı Zehra’nın (sa) Başka Bir Ziyareti

“Selam olsun sana ey kendisini yaratan -Allah’ın- yaratmadan önce imtihan ettiği ve imtihan ettiği şeye sabırlı olan mümtehine (imtihan edilen)! Bizler senin dostun ve seni tasdik edicileriz; babana -Allah’ın salat ve selamı ona ve Ehl-i Beyt’inin üzerine olsun- ve onun vasisine -Allah’ın selamı onun üzerine olsun- gelen şeye teslim olmuşlarız. Allah’ım! Biz onları tasdik ettiysek, kendimize onların -Allah’ın selamı onların üzerine olsun- velayetiyle temizlendiğimizi müjdelemek için senden bizi tasdikimiz vesilesiyle yüce bir dereceye ulaştırmanı diliyoruz.”
Kaynak:
Mefatihu’l-Cinan / Şeyh Abbas Kummî
__________________


ALLAHUMME SALLİ ALE MUHAMMED VE ALİ MUHAMMED VE ACCİL FERECEHUM VEL EN EDAHUM

Комментариев нет:

Отправить комментарий