воскресенье, 9 марта 2014 г.

Ali Var

Bismillahirrahmanirrahim,

Aç gözünü gafil seyret cihanı,
Batında, zahirde, özde Ali var.
Bana inanmazsan, oku Kuran’ı,
Ayette, surede, cüzde Ali var.


Bir sevdaya düştüm, yandım ha yandım,
Dost elinden bade, içtim de kandım.
Yedi iklim,  dört köşeyi dolandım,
Dört mevsimde, bahar, yazda Ali var.

Yaratan kusursuz, kusurlar kulda,
İbret var arının, yaptığı balda.
Eren, evliyanın gittiği yolda,
Hedefte, menzilde, izde Ali var.

Perdenin mızraba, mızrabın tele,
Dikenin yaprağa, yaprağın güle,
Leyla’nın Mecnun’a, Mecnun’un çöle,
Yaptığı edada, nazda Ali var.

Muhammed mevlamdır, Ali de mevlam,
On iki İmam’a, olmuşum gulam,
Duyan kulak, gören göze bin selam,
Duyan kulak, gören gözde Ali var.

Velayete yoldaş erenler, erler,
Sözümü anlamaz, köroğlu körler.
Bize bunun için alevi derler,
Sizde falan filan(*), bizde Ali var.

Velayet Aytan
—————–

Комментариев нет:

Отправить комментарий