Layiqli kişinin xüsusiyyətləri
Əməli
saleh qadına
malik olmaq kişilər üçün ən böyük səadət və xoşbəxtlik olduğu
kimi, bütün qadınlar üçün də layiqli ər ən böyük xoşbəxtlik hesab olunur. Bütün
ailələr, xüsusilə ata və analar öz övladlarının, ələlxüsus qızlarının taleyi
barəsində həmişə həyəcanda, iztirabdadırlar, bu barədə özlərini məsuliyyətli
hesab edir, layiqli kürəkən seçmək üçün səy göstərirlər. İyirminci fəsildə qeyd
olunduğu kimi, həyat yoldaşı seçərkən emosiyalara, zövqlərə uymamalı, dəqiq
araşdırma aparmadan bir kəslə evlənməməli, bu məsələdə İlahinin dərgahından
imdad diləməli, islami şərtləri kürəkəndə nəzərə almalı, vəsvaslıq olmadan,
Allaha təvəkkül edərək bu müqəddəs işi yerinə yetirməliyik. Ata qızını ərə
verməklə onun ağır bir məsuliyyət sayılan qorunub saxlanmasını öz öhdəsindən
gələcəkdə şərtlərə malik olan şəxsin öhdəsinə qoyur. Rəsuli Əkrəm (səlləllahu
əleyhi və alih) bu məsuliyyətin ağırlığı barəsində buyurur: "Hər
kəsin qızı olsa, (onun tərbiyəsi və böyüdülüb boya-başa çatdırılmasına diqqət
yetirməklə) həmişə məşəqqətdə və çətinlikdədir.” Həzrət başqa bir hədisdə
buyurur: "Dünyanın müşkülləri və çətinlikləri beş şeydədir, onlardan
biri də, hətta bir dənə olsa belə qıza malik olmaqdır.” Ola bilsin ki, bu
hədis əvvəldə əziz oxuculara təəccüblü görünsün, amma qızın təlim-tərbiyəsində
evdarlıq məsələlərini və ərin hüquqlarını öyrənməsinə, habelə onu saxlamaqda
ardıcıl nəzarətə, onun öz rəfiqələri ilə rəftarına, elm və bilik kəsb etməsinə
və s.-yə diqqət yetirməklə bu həqiqət aydın olur ki, qıza malik olub onun
məsuliyyətini öhdəyə almaq son dərəcədə həssas və ağırdır. Belə ki, İmam Sadiq
(əleyhissalam) qızın ya təbii ölümünü, ya da ərə getməsini ata üçün aramlıq
amili bilir. Buna görə də qızların hörmətli valideynləri çox ayıq olub
kürəkən seçərkən islami şərtləri nəzərdə almalıdır. İndi isə Quran ayələri və
Əhli-beyt (əleyhissalam) hədislərindən istifadə edərək layiqli kürəkənin
xüsiyyətlərini araşdırırıq. Ümidvarıq ki, əziz oxucuların ürəyincə olmuş olsun.
1. Dindarlıq və təqva
Qızlar
ərə getdikdən sonra ərinin ixtiyarında və təbbi olaraq onların istəklərinə tabe
olduqlarına görə Rəsuli Əkrəm (səlləllahu əleyhi və alih) onları ər evində əsir
adlandırır. Buna əsasən, ərin təqvası və dindarlığı qadının xoşbəxt
olmasının ilkin və əsas şərtidir. Bu şərtin mövcudluğu ərinə hər növ
əzab-əziyyət yetirməsinin qarşısını alır, onun hüquqlarına hörmət qoymasına
səbəb olur. İmam Baqir (əleyhissalam)-ın səhabələrindən olan Əliyyibni Əsbat,
Həzrətin hüzuruna gəlib qızını ərə vermək barədə vəzifəsinin nədən ibarət
olduğunu soruşdu, Həzrət buyurdu: "Mən sənin məqsədini başa düşdüm,
ey Əliyyibni Əsbat. Sən heç vaxt özün kimi kürəkən tapa bilməzsən. Bu barədə
çox ciddi olma, Allahın rəhməti sənə olsun. Çünki cəddim Rəsuli Əkrəm
(səlləllahu əleyhi və alih) buyurur ki, əgər elçiliyə gələn şəxs dindar və
əxlaqlı olsa, qızınızı ona verin.” İmam (əleyhissalam) bu hədisdə təqva və
dindarlığı kürəkən seçməyin əsas şərti bilir. Başqa hədisdə buyurlur ki, bir
kəs İmam Müctəba (əleyhissalam)-ın hüzuruna gəlib qızını ərə vermək barəsində
Həzrətlə məşvərət etdi. Həzrət buyurdu: "Qızını təqvalı və Allahdan qorxan
bir kəsə ərə ver. Çünki əgər o, qızını sevərsə, onun ehtiramını saxlayar,
yox əgər sevməzsə, ona zülm etməz.” İmam Baqir (əleyhissalam) buyurur:
"Bir kəs sizin qızınızın elçiliyinə gəlsə və siz onun dinini,
əmanətdarlığını bəyənsəniz, onda hər kəs olursa olsun, qızınızı ona
verin.” Bu və bunun kimi digər hədislər, ərin dindarlığı və təqvasını onun
layiqliliyinin əsas şərti bilir və bu kimi şəxslərlə evlənib ailə qurmağı
maneəsiz bildirir.
Kitabın
adı: İslamda evlənmə və ailə hüququ - 2
Комментариев нет:
Отправить комментарий