четверг, 27 февраля 2014 г.

Fatımam Olsun Allah’ım

Medcezirler değmesin yüreğime,,
Gelgitler yorar beni Allah’ım.
Aşk tek bir yol olsun önümde,
Başkası tüketir beni Allah’ım.


Bir Fatıma istedim şu dünyadan,
Birlikte yürüyelim yolumuzda şaşmadan.
Davama davam diye sarılan,
Ali’nin de bir Fatıması olsun istedim Allah’ım.

Melek kanatlı , ay bakışlı,
Gülüşü,  sözü tatlı mı tatlı.
Omzuna yaslayacağım şu garip başı,
Bir Fatımam olsun istedim Allah’ım..

Dediler Fatıma’sız Ali olur mu?
Bilirim, elbette ki olmazdı.
Ben de arandım, yıllardır bakındım,
Alisini arayan Fatımam olsun istedim Allah’ım.

Bekleyişlerim bitmez sonsuz sevdaya,
Asla vazgeçmem beklemekten umutla.
Hem dünyama hem de ukbama,
Yardım edecek bir Fatımam olsun istedim Allah’ım.

Baktım bir çok gönüle o mudur ki diye,
Bir güzel koku saçar mı ki bu gördüğümde diye,
Fatıma gibi mağrur ve şerefi ile,
Ben de o Fatıma’nın Alisi olayım istedim Allah’ım.

Ali’ye Fatıma gerekti yoksa bulunmazdı dengi,
Fatıma’ya da layık olmazdı Ali’den gayrısı,
Hem dünyası güzel eden hem de ahreti,
Yuvamda bir denk de ben istedim Allah’ım.

Ali Selam

Комментариев нет:

Отправить комментарий